Politica Reclamatii
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare.
Ne obligăm să rezolvăm orice reclamație primită de la clienți în legătură cu seviciile prestate în maximum 24 de ore de la momentul formulării acesteia.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client trebuie aduse la cunoștință în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.
Nu exagera! Explică clar și concis recepționerului care este problema. Încearcă să rămâi calm. Trebuie să mai adăugăm că ideal este să fii și politicos? A-ți pierde cumpătul se va reflecta și într-un disconfort asupra recepționerului, iar asta doar va înrăutății situația. Fi rezonabil! Reclamația ta este importantă pentru că vei primi un răspuns și se vor lua măsurile necesare.